martes, 12 de julio de 2016

La dieta per eliminar els que ens sobra


La dieta espiritual d’en Francesc Miralles, no va de menjar ni de perdre quilos, sinó d’eliminar aquelles coses que ens són nocives en el dia a dia.
Tot i que mai m’han agradat els llibres d’autoajuda, com que el que el primer que em vaig llegir d’ell em va agradar força, li he volgut donar una oportunitat a aquest llibre, però crec que per ara estic saturada del tema.
El que m’ha fet més gràcia ha estat el motiu pel qual va començar el llibre, després d’una conversa amb l’Albert Calls, prou conegut per les nostres contrades maresmenques.
El llibre té 24 capítols, un per setmana i et posa deures, per tal que augmentis la productivitat, rebutgis pensaments negatius, milloris la teva paciència, acabis les tasques que sempre deixes a mitges, etc., tot molt ben documentat, hi ha una feinada de documentació impressionant.
Sempre comença el capítol amb una petita història que et fa entendre de cop de va el tema. I dins del capítol, hi ha altres històries, pensaments budistes i el que diuen els experts en la matèria.
L’he trobat interessant i m’hagués agradat llegir-lo en 24 setmanes, però quan agafes un llibre de la biblioteca i ens tens una altre que també has de tornar el mateix dia, no et pots entretenir massa.

No hay comentarios:

Publicar un comentario