miércoles, 19 de septiembre de 2018

Monges, capellans, un mort i massa secrets


El silencio de los clautros, d’Alicia Giménez Bartlett, és una novel·la protagonitzada per la inspectora Petra Delicado. Aquest personatge quan en vaig llegir el nom al llibre no em va semblar estrany... suposo que els llegim molta novel·la negra alguns personatges de llibres que no em llegit ja ens sonen.
M’ha sorprès molt una trama molt treballada, que passa a Barcelona i que recorre carrers i llocs que em són molt coneguts. Es barreja la història de la ciutat amb tot el secretisme que com a ciutadans desconeixem del món de la clausura i dels convents, especialment de monges. Jo com a ex-alumes d’escola de monges, no m’ha estranyat gens el caràcter d’alguna d’elles.
També m’ha agradat el joc de la Petra amb la seva nova família, especialment amb els fillastres.
El llibre no l’he llegir, me l’he empassat!
L’únic però que jo hi posaria, seria la llargada dels capítols.
Una nocvel·la més que recomanable! Bona lectura!

No hay comentarios:

Publicar un comentario