miércoles, 26 de abril de 2017

Canvi d'identitat

M'encanten els llibres de transport públic, aquest és el cas de Amnesia voluntaria de la Marta Novellas. Ja em va agradar No estas sola, i ara amb aquest s'ha superat.
Quan em va dir que publicava una segona novel·la, no vaig dubtar ni un moment que la compraria i que estava segura que seria un bon llibre.
La trama enganxa, tot i que hi ha un moment que estàs tan entregat a la història de la protagonista principal, que t'oblides que hi ha una altre protagonista amb la que comença el llibre. Però per sort, la recupera per poder tancar el cercle de història.
La pregunta del milió és: no has pensat mai marxar i començar de zero on ningú sàpiga res de tu, ni del teu passat? Estic segura que més d'un ho ha pensat!


 Aquesta novel·la no l'he llegida, l'he devorada!

No hay comentarios:

Publicar un comentario