miércoles, 15 de febrero de 2017

Tots tenim un costat bo o molt bo

Tenia pendent llegir-me el llibre de la Marató de TV3 sobre l'ictus. El vaig comprar només sortir, però sempre hi passava algun llibre per davant.
I això, que els que em coneixeu sabeu que m'agrada llegir relats. Finalment en tres viatges de bus i una mica a casa me l'he acabat.
Puc dir que els dos darrers llibres m'han sorprès gratament. Potser fan una selecció més acurada de qui escriu i qui il·lustra, que en edicions anteriors.
He destacar alguns relats: Elvis de la Gemma Lienas, on el narrador és un canari; Darrere teu i al teu costat de la Blanca de la Torre, una història amb encant; Les meves embòlies de la Maria -Antònia Oliver, curt i contundent i on a més surt el nom de qui va ser el seu company i amb qui vaig tenir la gran sort d'entrevistar abans de morir; Queda't amb mi de l'Albert Espinosa, un relat tendre; i, finalment La reina d'Anglaterra d'en Toni Cruanyes, que malgrat que em va costar una mica entrar-hi al final s'entén perquè hi ha tant de background.

Darrere dels relats hi ha un recull de les anècdotes o records del presentadors d'aquests 25 anys de Marató. Alguns amb més gràcia que altres, però com a colofó del llibre ho trobo encertat al tractar-se dels 25 anys.

No hay comentarios:

Publicar un comentario