martes, 3 de mayo de 2016

Humor negre

No havia llegit mai cap llibre de l'Empar Moliner però amb el recull de contes Tot això ho dic perquè tinc molta por he descobert una escriptora sagaç i amb gran sentit de l'humor negre.
Són relats que et fan somriure per sota del nas, divertits i sarcàstics. És un llibre actual i rebel, però alhora té una certa tendresa en la manera de tractar l'estupidesa dels seus personatges.
Ha estat un agradable sorpresa malgrat que, no sóc gens amant de llegir llibres que han estat molt venuts per Sant Jordi. En aquest cas, a través de la opinió d'algú proper vaig decidir-me a comprar-me'l. A més, hi hem d'afegir que es tracta de contes curts i sovint m'agrada llegir autors consagrats que s'hi dediquen.

Crec que tots els contistes actuals vius més o menys consagrats veuen tots de la mateixa font, el gran Pere Calders, el contista per excel·lència, del qual mai em canso de llegir-ne contes encara que, el seu llenguatge s'allunyi del nostre. Recentment, m'he fet amb una altre llibre de contes seus i espero en breu poder-lo llegir.

No hay comentarios:

Publicar un comentario